سانچس: شایسته پیروزی مقابل پرسپولیس بودیم

خبرورزشی دوشنبه 30 مهر 1403 - 23:43
سرمربی السد قطر بعد از پیروزی برابر پرسپولیس به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت و آنها را شایسته پیروزی دانست.

السد در دیدار برابر پرسپولیس در هفته سوم لیگ نخبگان آسیا با یک گل به پیروزی رسید.

فلیکس سانچس، سرمربی السد در نشست خبری بعد از بازی گفت: این پیروزی بسیار سخت برابر پرسپولیس را به بازیکنان تیم تبریک می گویم. امتیازات بسیار مهمی را به دست آوردیم و به بازیکنان و هواداران این پیروزی را تبریک می‌گویم.

او ادامه داد: بعد از فیفا دی ما مجبور شدیم در لیگ به میدان برویم اما پرسپولیس بر خلاف ما استراحت کرد و در لیگ به میدان نرفت و بازی آنها به تاخیر افتاد. با این حال توانستیم به پیروزی برسیم و این مهم ترین چیز است.

سانچس درباره اظهار نظر گاریدو که پرسپولیس را شایسته پیروزی دانست ژ گفت: پرسپولیس با سبک بازی خود شکست خورد و ما با سبک بازی مان به پیروزی رسیدیم. من به سخنان گاریدو احترام می گذارم اما ما شایسته پیروزی بودیم.

او در پایان گفت: دو پیروزی و یک تساوی نتیجه بسیار خوبی برای ما است. السد در مسیر درستی برای صعود به دور بعد است و این مهم ترین چیز است.

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.