چشمی رونالدو را فقط از سکوها تماشا می‌کند!

ورزش سه دوشنبه 30 مهر 1403 - 23:51
روزبه چشمی برای دومین بار جدال با رونالدو را از دست داد.

به گزارش ورزش سه، روزبه چشمی برای دومین بار فرصت تقابل با فوق‌ستاره فوتبال دنیا را به دلیل مصدومیت از دست داد و نمی‌تواند استقلال را در بازی مقابل النصر عربستان همراهی کند.

پیش از این مسابقه روزبه چشمی در جام جهانی 2018 همراه با تیم ملی حضور داشت و در بازی اول مقابل مراکش نمایش درخشانی داشت اما مصدومیتی که گریبان او را گرفت باعث شد تا دو دیدار حساس مقابل پرتغال و اسپانیا را از دست بدهد و در این بازی‌ها غایب باشد، این اولین باری بود که چشمی نتوانست مقابل رونالدو قرار بگیرد.

او برای دومین بار و این بار در یک رقابت باشگاهی فرصت تقابل با رونالدو را از دست داد و این در حالی است که او می‌توانست مهره‌ای تاثیرگذار در ترکیب استقلال باشد  با توجه به شعاع حرکتی رونالدو در النصر بارها در مقابل چشمی قرار بگیرد و جدال جالبی بین آنها شکل بگیرد.

ستاره استقلال در جریان تمرین امروز استقلال در کنار زمین نرم دوی انجام داد تا به مرور آمادگی خود را برای بازگشت به مسابقات به دست آورد و بتواند به تمرینات گروهی اضافه شود.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.