مخالفت مدیران ایران‌خودرو با جدایی خطیبی/ گزینه اصلی سرمربیگری شمس‌آذر انصراف داد

ورزش سه سه شنبه 01 آبان 1403 - 00:29
با مخالفت مدیران ارشد شرکت ایران‌خودرو حضور رسول خطیبی در شمس آذر قزوین منتفی شد.

به گزارش "ورزش سه"، مسئولان باشگاه شمس آذر قزوین بعد از موافقت با جدایی سعید دقیقی برای انتخاب جانشین سرمربی خود قبل از هر گزینه دیگری با رسول خطیبی سرمربی با تجربه فوتبال ایران وارد مذاکره شدند.

خطیبی که از ابتدای فصل جاری به عنوان مدیرعامل باشگاه پیکان فعالیت می‌کند، طی ۲۴ ساعت گذشته با تماس‌هایی از مالکان و مسئولان باشگاه شمس آذر مواجه شد و مذاکراتی را با آنها انجام داد.

با وجود پیشنهاد خوب باشگاه شمس آذر به خطیبی برای قبول سرمربیگری این باشگاه قزوینی اما مدیرعامل کنونی باشگاه پیکان این پیشنهاد را رد کرد و به فعالیتش در صندلی مدیریت باشگاه تهرانی ادامه خواهد داد.

در این رابطه مدیران شمس‌آذر مذاکراتی را هم با مدیران شرکت ایران خودرو برای استخدام رسول خطیبی به عنوان سرمربی انجام دادند اما با مخالفت آنها برای جدایی مدیرعامل باشگاه پیکان مواجه شدند.

بر این اساس چهره سرشناس فوتبال ایران که حضور در همه عرصه‌های این رشته ورزشی را تجربه کرده، پیشنهاد شمس آذر قزوین را رد کرد و در سمت مدیرعامل باشگاه پیکان به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.