کم موقعیت و راضی به حداقل امتیاز/ شرطه و پاختاکور ناتوان از کسب پیروزی!

ورزش سه سه شنبه 01 آبان 1403 - 00:34
تقابل دو تیم الشرطه و پاختاکور در هفته سوم لیگ نخبگان آسیا برنده‌ای نداشت.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از چهار دیدار مسابقات لیگ نخبگان آسیا در منطقه غرب که امشب برگزار شد، الشرطه عراق به مصاف پاختاکور ازبکستان که این بازی در پایان ۹۰ دقیقه برنده نداشت و با نتیجه بدون گل خاتمه پیدا کرد.

نماینده فوتبال عراق که در این بازی میزبان بود فرم خوبی از خود به اجرا گذاشت و از آغاز بازی موقعیت‌های زیادی داشت که در یکی از صحنه‌های مهم، ضربه مهند علی به تیرک دروازه برخورد کرد.

پاختاکور که در بازی قبل هم مقابل پرسپولیس به یک امتیاز رسیده بود، سعی داشت بتواند از سفر به کربلا هم با امتیاز به تاشکند برگردد و به همین منظور روی ضدحملات حساب ویژه‌ای باز کرده بود که آنها هم حاصلی نداشت.

در آخر سوت پایان بازی توسط داور چینی به صدا درآمد و دو تیم با کسب ۱ امتیاز از این بازی به تساوی رضایت دادند تا اکنون در جدول با ۲ امتیاز رتبه‌های هشتم و نهم را صرفا بنا به تفاضل گل متفاوت با تصاحب کنند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.