سومین پیروزی سبزپوشان سعودی؛/ الاهلی در تعقیب الهلال: یکه‌تازی در نخبگان

ورزش سه سه شنبه 01 آبان 1403 - 00:39
شاگردان ماتیاس یایسله موفق به کسب پیروزی مهم مقابل الریان قطر شدند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الاهلی عربستان که در دو مسابقه متوالی و شروع کارش در لیگ نخبگان آسیا موفق به کسب دو پیروزی مقابل پرسپولیس ایران و الوصل امارات شده بود، این روند درخشان را دوشنبه شب هم در جدال خارج از خانه برابر تیم بدون امتیاز الریان قطر ادامه داد تا یکی از مدعیان صعود شود.

ویدئو: 356428

الریان قطر که در دو دیدار اخیرش در لیگ نخبگان آسیا کار سختی مقابل الهلال و النصر داشت و دو شکست را برابر این تیم‌های مدعی سعودی متحمل شده بود، از ساعت 21:30 دوشنبه شب (به وقت ایران) هم در ورزشگاه احمد بن علی به مصاف الاهلی عربستان رفت که نتوانست به روند ناکامی‌ها پایان بدهد.

گابریل ویه‌گا، ستاره اسپانیایی الاهلی که در دو مسابقه قبلی در لیگ نخبگان موفق به گلزنی نشده بود، در دقیقه 16 این بازی با ضربه استثنایی از کرنر سمت چپ زمین، مستقیم دروازه الریان را نشانه رفت و یک گل تماشایی به ثمر رساند تا سعودی‌ها در قطر پیش بیفتند.

حملات الاهلی عربستان پس از این گل دوباره ادامه پیدا کرد و در دقیقه 38 ارسال دیدنی ریاض محرز از جناح راست زمین را فراس البریکان با ضربه سر عالی زد تا دروازه الریان قطر برای دومین بار باز شود.

2098112

الریان که نمی‌خواست برای سومین بازی آسیایی پیاپی شکست خورد و در حضور تماشاگرانش بازنده باشد، در نیمه دوم عملکرد بهتری داشت و در دقیقه 65 روی یک ارسال از سمت راست و ضربه سر دیدنی و اشتباه فهد الحمد گلزنی کرد و با این گل به خودی اختلاف را به حداقل رساند، اما در ادامه نتوانست گل تساوی را بزند.

الاهلی عربستان با وجود فشاری که در دقایق پایانی متحمل شد، توانست به پیروزی دو بر یک مقابل الریان قطر دست پیدا کند تا 9 امتیازی شود و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به الهلال، در رده دوم جدول مرحله گروهی لیگ نخبگان در غرب آسیا قرار بگیرد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.