سر بزنگاه رسیدند/ چه ال‌کلاسیکوی: بارسا علیه رکورد خیره‌کننده رئال!

ورزش سه سه شنبه 01 آبان 1403 - 02:27
رکورد ارزشمندی که رئال مادرید تا اینجای فصل در اختیار دارد در ال‌کلاسیکو به خطر خواهد افتاد.

به گزارش "ورزش سه"، رئال بیش از یک سال است که در بازی‌های لیگ شکست نخورده است و هفته بعد باید برابر صدرنشین لالیگا که غیر قابل توقف پیش ‌می‌رود قرار بگیرد.

ال کلاسیکو که شنبه بعد در برنابئو برگزار می‌شود، یکی از سخت‌ترین آزمون‌ها برای کهکشانی‌هاست که مدت‌هاست در لیگ شکست نخورده‌اند.

رئال از 24 سپتامبر 2023 که در متروپولیتانو مقابل اتلتیکو مادرید (3-1) شکست خورد، دیگر بازنده نشده است. از آن زمان، رئال در 42 بازی 31 برد کسب کرده و 11 تساوی نیز به دست آورده است.

در واقع رئال تنها یک بازی تا رسیدن به رکورد شکست ناپذیری بارسا در فصل 17/18 فاصله دارد. فصلی که بارسا با مربیگری ارنستو والورده، 34 برد و 9 تساوی در 43 بازی کسب کرد. شکست برابر بارسا باعث خواهد شد تا رئال به رکورد تاریخی آبی و اناری‌ها دست پیدا نکند و قطعا هواداران بارسلونا خوشحالند که در بهترین زمان ممکن به رئال برخورد کرده‌اند و شانس پاره کردن نوار بی‌شکستی مدافع عنوان قهرمانی را دارند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.