استقلال یک لیدر معروف در دبی دارد! (عکس)

ورزش سه سه شنبه 01 آبان 1403 - 03:27
محمد نوازی بازیکنان استقلال را برای انجام بهترین تاکتیک‌ها در تمرین امروز تشویق می‌کرد.

به گزارش "ورزش سه"، محمد نوازی به احتمال زیاد آخرین حضورش در جمع آبی‌پوشان را تجربه می‌کند و بی‌توجه به اتفاقاتی که در آینده رقم خواهد خورد در آخرین تمرین استقلال حضور پررنگی داشت.

نوازی به همراه بهزاد غلامپور دو مربی بودند که سهراب بختیاری زاده را در هفته‌های گذشته همراهی کردند و حالا بدون توجه به اتفاقات گذشته و حتی آینده در کنار بازیکنان این تیم حضور داشت و آنها را در جریان تمرین تهیج می‌کرد.

نوازی که به همراه استقلال تجربه مسابقات آسیایی زیادی را به عنوان بازیکن داشته اهمیت و شرایط خاص این مسابقات را به خوبی درک می‌کند و آمادگی ذهنی یکی از مهم‌ترین مسائلی است که می‌تواند تیم را برنده از زمین خارج کند، او قطعا تجربیات خود را در اختیار بازیکنان استقلال قرار داده و در طول تمرین هم آنها را به انجام بهتر مسائل تاکتیکی تشویق می‌کرد.

2098022

پیروزی مقابل النصر می‌تواند پایانی شیرین برای تعدادی از مربیان استقلال باشد که به احتمال زیاد جایی در کادرفنی موسیمانه نخواهند داشت اما بدون توجه به اتفاقاتی که در آینده پیش خواهد آمد آنها یک ماموریت بزرگ دارند، به عنوان عضوی از باشگاه استقلال این مسابقه سخت و شاید ماندگار در تاریخ باشگاه را با پیروزی به پایان برسانند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.