برگی از تاریخ / آخرین جشن تیمی که دو قلعه‌نویی داشت!

ورزش سه سه شنبه 01 آبان 1403 - 03:46
شاهین نامی نیست که فوتبال ایران آن را از یاد ببرد اگرچه اقلا دو دهه است الا دیگر اثری از آن نیست.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال شاهین تهران در سال ۱۳۶۴ با مدیریت عبدالله ملا سعیدی و عزیزالله محسنی و سرمربیگری نصرالله عبداللهی با کمک حسین کازرانی محمد صادقی دو چهره نامدار فوتبال ایران و کاپیتانی امیر قلعه نویی یکی از بهترین تیم‌های باشگاهی ایران بود.

در این تعدادی از بازیکنان بسیار مشهور و ممتاز فوتبال ایران بازی می‌کردند که سرآمد آنها امیر قلعه‌نویی و مجتبی محرمی بودند. نکته جالب اینکه بابک، برادر اردشیر (امیر قلعه‌نویی)، هم عضو این تیم بود. کریم باوی و مرتضی یکه و همچنین محمدحسین ضیایی و محمد شکورزاده هم از دیگر ملی‌پوشان این تیم محسوب می‌شوند‌. همچنین محمود معمار و حسین خاکپور و همچنین مجتبی تقوی نیز چهره‌هایی هستند که در‌ جمع نامداران فوتبال ایران حاضر بوده‌اند.

این عکس مربوط به جشن پیروزی شاهین مقابل استقلال با نتیجه ۳-۱ در فصلی است که آنها در نهایت با وجود شایستگی در ضربات پنالتی در فینال مغلوب درخشش ناصر حجازی شدند و به نایب قهرمانی باشگاه‌های تهران رضایت دادند.

2098017

عکس: محمد ملاسعیدی

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.