قیچی سعادت با چهره مبدل/ دهان ستاره سپاهان در شارجه باز ماند!(عکس)

ورزش سه سه شنبه 01 آبان 1403 - 05:50
صالح حردانی آمادگی بالایی برای بازی مقابل الشارجه امارات دارد.

به گزارش "ورزش سه"، صالح حردانی مدافع ملی‌پوش سپاهان در جریان تمرین روز گذشته این تیم آمادگی بالای خود را با ضربه نمایشی که به سمت دروازه فرستاد نشان داد و آماده حضور در ترکیب طلایی‌پوشان مقابل الشارجه خواهد بود.

حردانی در دیدار تیم ملی ایران و ازبکستان از زمین مسابقه اخراج شد و بازی مقابل قطر را از دست داد و به همین علت کمی زودتر از دیگر بازیکنان ملی‌پوش سپاهان به تمرینات این تیم بازگشت و در مدت اخیر با ریکاوری و تمریناتی که پشت سر گذاشته آمادگی بالایی دارد.

این مدافع ریزنقش و سرعتی می‌تواند با حضور در سمت راست خط دفاعی سپاهان میل هجومی این تیم را افزایش دهد و با توجه به اینکه رقابت سختی برای رسیدن به پیراهن تیم ملی دارد با انگیزه مضائف در این تقابل آسیایی به میدان برود.

در جریان تمرین سپاهان قیچی برگردان او مقابل آریا یوسفی بازیکن جوان این تیم و هم پست او در تیم ملی زده شد و صحنه جالبی توسط عکاس باشگاه سپاهان ثبت شد.

2098046

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.