حزب الله ساختار فرماندهی و میدانی خود را بازسازی کرد

صدا و سیما سه شنبه 01 آبان 1403 - 06:37

   به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما «علی فیاض» در گفتگو با شبکه «الجزیره عربی»، گفت: در شرایط کنونی ما میان تقابل و رویارویی با دشمن صهیونیستی در عرصه میدانی و روند فعالیت و اقدام دیپلماتیک برای دستیابی به یک راهکار سیاسی و پایان دادن به این بحران و درگیری تمایز قائل هستیم.

علی فیاض تصریح کرد: قدرت و توانمندی مقاومت لبنان در مقابله با دشمن صهیونیستی، مبنا و رکن اساسی، در پیش گرفتن مواضع سیاسی دولت لبنان است.

این نماینده پارلمان لبنان تاکید کرد: رژیم اشغالگر در پانزده روز گذشته هیچ پیشرفت و دستاوردی در عرصه میدانی نداشته است.

او خاطر نشان کرد: در حال حاضر خواسته و اولویت ما پایان دادن به حمله و تجاوزگری‌های وحشیانه دشمن صهیونیستی و دستیابی به توافق آتش بس است.

علی فیاض در ادامه گفت: از همه می‌خواهیم تا در برداشت خود در زمینه رویداد‌ها و وضعیت میدانی شتاب نکنند، چون دشمن بانک هدف‌های خود را به اتمام رسانده است و دیگر چیزی برای انجام دادن ندارد و نمی‌داند چه مواضعی را هدف قرار دهد و اکنون با یک معضل مواجه است و بر سر دو راهی قرار گرفته است.


او افزود: حزب الله توانسته است تشکیلات رهبری، فرماندهی و ساختار میدانی خود را بازسازی و احیا کند.

این نماینده پارلمان تصریح کرد: هر گونه تصمیم دشمن صهیونیستی برای یورش زمینی به خاک لبنان، آن را زیر آتش سنگین رزمندگان مقاومت قرار خواهد داد و خسارت‌ها و تلفات بسیار سنگینی برای آن در پی خواهد داشت.

علی فیاض با بیان اینکه «آنچه دشمن در حال حاضر در میدان انجام می‌دهد، هیچ آثار تاکتیکی برای آن در پی ندارد»، تاکید کرد: راهبرد و برنامه مقاومت بر مبنای فرسایش و تضعیف کردن دشمن اشغالگر استوار است و اینکه اجازه ندهد دشمن ثبات و آرامش داشته باشد.

او در پایان اعلام کرد که مقاومت در آینده عملکرد کیفی خود را افزایش خواهد داد و آسیب و خسارت‌های بیشتری به دشمن صهیونیستی وارد خواهد کرد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.