دژ دفاعی سپاهان ژست پیروزی گرفت (عکس)

ورزش سه سه شنبه 01 آبان 1403 - 07:12
مورایس در خط دفاعی تیمش گزینه‌های زیادی برای انتخاب دارد چرا که در آخرین جلسه تمرین، همه آنها شاداب و آماده به نظر می‌رسند.

به گزارش "ورزش سه"، خط دفاعی سپاهان در نقل و انتقالات تابستان امسال بسیار تحت الشعاع اتفاقات متفاوتی قرار گرفت و حتی با شروع فصل جدید، از سیاوش یزدانی و محمد دانشگر به عنوان دو خروجی احتمالی این تیم یاد می‌شد اما هر دوی آنها در سپاهان ماندند و حال مورایس در کنار این دو مدافع بلند قامت تیمش، می‌تواند از دابو و هادی محمدی هم استفاده کند و از آن مهم‌تر، طلایی پوشان در تابستان، یک چهره خوش آتیه و آینده‌دار را از چنگ سرخابی‌ها درآورند. جذب حزباوی باعث شد تا میانگین سنی خط دفاعی تیمشان نیز پایین بیاید و با داشتن یک بازیکن جوان که سال گذشته را هم در قطر پشت سر گذاشته و باتجربه شده، در عقب زمین خیالشان را راحت کردند.

با این حال مورایس در درون دروازه هم پیام نیازمند گلر ملی پوش را دارد و هم نیما میرزازاد، دو گلری که هرگز رقابتشان دردسری برای تیم نساخته است.

2098073

این عکسی از آخرین تمرین با حضور همه عناصر خط دفاعی است که قرار است امروز به هیچ بنی بشری از شارجه اجازه عبور ندهند. 

سپاهان آماده مسابقه‌ایست که برای آنها کم از مرگ و زندگی ندارد، چرا که حال شاگردان مورایس با کسب سه امتیاز و به جبران باخت ناگهانی خود مقابل نماینده اردن می‌تواند ۶ امتیازی شود تا در پایان دور رفت وضعیت خوبی داشته باشد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.