ستاره اینتر، مغز متفکر رقیب قدرتمند استقلال

ورزش سه سه شنبه 01 آبان 1403 - 07:12
یکی از بازیکنان کلیدی و مهم النصر در جدال امروز با استقلال، مارسلو بروزوویچ خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، مارسلو بروزوویچ، هافبک کروات تیم النصر، یکی از بازیکنان کلیدی و مغز متفکر تیم است. او در دوران حضورش در اینتر میلان به قهرمانی در سری آ ایتالیا رسید و به عنوان یکی از بهترین هافبک‌های تاریخ کرواسی شناخته می‌شود. این بازیکن دونده و جنگجو، یکی از مهم‌ترین مهره‌های النصر در خط میانی است و استقلال با هافبک‌هایی مثل دیدیه اندونگ و گائل کاکوتا کار سختی مقابل او خواهد داشت.

بروزوویچ در عرصه بین‌المللی نیز افتخارات قابل توجهی کسب کرده است. او در جام جهانی 2018 با تیم ملی کرواسی به فینال رسید و در جام جهانی 2022 به دیدار رده‌بندی راه یافت. این بازیکن با تجربه به همراه اوتاویو مونتیرو، زوج بسیار قدرتمندی در خط میانی النصر ساخته و کنترل بسیاری از بازی‌ها را در دست دارند.

یکی از نکات جالب درباره بروزوویچ، سابقه همکاری او با استفانو پیولی، سرمربی کنونی النصر، است. این دو در فصل 2017-2016 در اینتر میلان با هم کار کرده بودند و حالا بار دیگر زیر یک سقف با هم همکاری می‌کنند. پیولی که به عنوان سرمربی میلان با بروزوویچ در رقابت بود، حالا از تجربیات و توانایی‌های او در النصر بهره‌مند می‌شود.

2098068

استقلالی‌ها باید برای مهار بروزوویچ برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشند، زیرا این هافبک کروات نه تنها در بازی‌سازی و کنترل میانه زمین تخصص دارد، بلکه استاد جنگ روانی نیز هست. هر لحظه ممکن است او با پاس‌های دقیق و حرکت‌های هوشمندانه تیمش را به سمت پیروزی هدایت کند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.