سرقت ۳۰۰ میلیاردی از یک منزل مسکونی در تبریز

خبرگزاری مهر سه شنبه 01 آبان 1403 - 08:08
تبزیز-در پی وقوع یک فقره سرقت منزل در شهر تبریز، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ جانبازان قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی محمدی فرمانده انتظامی استان گفت: مأموران با اقدامات پلیسی و تحقیقات میدانی موفق به شناسایی سارق سابقه دار در این زمینه شده و با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی ادامه داد: متهم پس از انتقال به مقر انتظامی، ابتدا منکر هرگونه سرقت بود اما در مواجه با مدارک و مستندات موجود به ۱۰ فقره سرقت از منازل شهروندان در سطح این شهرستان اعتراف کرد.

وی افزود: از متهم دستگیر شده ۶ سرویس طلا و جواهر، ۶ عدد النگو، انگشتر طلا ۵ عدد و تعداد ۲ عدد سکه پهلوی، و ۲/۵ سکه طلا پهلوی قدیمی و عتیقه و تعدادی سکه طلا و گوشواره و طلای زنانه یک جفت و دستبند دخترانه ۲ ست جمعاً" به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال کشف که به همراه مالخر پس ازتشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.