توازن جنسیتی؛ کلید موفقیت پایدار در سازمان‌ها

خبرگزاری ایسنا سه شنبه 01 آبان 1403 - 08:44
نایب رئیس شورای اسلامی شهر سنندج توازن جنسیتی را کلید موفقیت پایدار در سازمان‌ها دانست و گفت: مطالعات نشان داده‌اند که ادارات و سازمان‌هایی که بە برابری جنسیتی اهمیت می‌دهند، عملکرد بهتری داشته و نیروی کار خلاق‌تری را جذب می‌کنند.

شیدا حیدریان امروز (یکم آبان) در جمع بانوان شاغل در شهرداری، بر اهمیت ایجاد محیطی کار برابر و عادلانه برای همه تأکید و اظهار کرد: توانمندسازی زنان، نه تنها یک مسئولیت اجتماعی، بلکه یک سرمایه‌گذاری کلیدی برای پیشرفت هر سازمان است.

حیدریان با اشاره به پتانسیل‌های بالای زنان، خواستار استفاده حداکثری از توانایی‌های آن‌ها در تمامی سطوح مدیریتی شد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر سنندج با اشاره به اهمیت بهبود کیفیت محیط کار و ارتقای بهره‌وری، بر لزوم ایجاد فضاهای کاری مناسب و ایمن برای کلیه کارکنان به ویژه بانوان تأکید و عنوان کرد: ایجاد محیطی عادلانه و برابر برای همه کارکنان، منجر به افزایش انگیزه، رضایتمندی و در نهایت ارتقای بهره‌وری در سازمان خواهد شد.

به گفته حیدریان، محیط‌های کاری باید به گونه‌ای طراحی شوند که همه کارکنان، صرف نظر از جنسیت، احساس تعلق و مشارکت کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به این که زنان نیمی از جمعیت را تشکیل می‌دهند، ایجاد توازن جنسیتی نه تنها یک امر عدالت‌محور، بلکه یک ضرورت اقتصادی نیز محسوب می‌شود و شهرداری سنندج با سرمایه‌گذاری بر توانمندسازی زنان و ایجاد محیطی کار فراگیر، می‌تواند گامی مهم در جهت توسعه پایدار بردارد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.