برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در همدان

خبرگزاری ایسنا سه شنبه 01 آبان 1403 - 08:46
 معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان از برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در روز جمعه چهارم آبان ماه خبر داد.

علی احمد نادری با اشاره به اطلاع‌رسانی‌های قبلی درباره عدم برگزاری این همایش، بیان کرد: این مراسم در روز جمعه چهارم آبان ماه از ساعت ۷ صبح با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان، هیئت ورزش‌های همگانی و شرکت سایپا (هدیه ویژه یک دستگاه خودرو شاهین اتومات) و چندین جوایز ارزنده دیگر از محل میدان قائم به سمت تپه توریستی عباس‌آباد برگزار می‌شود.

 به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی پلیس، وی افزود: توزیع بلیط ویژه شرکت در همایش از روز سه شنبه اول آبان ماه در میادین اصلی شهر از جمله میدان امام خمینی( ره)، میدان آرامگاه بوعلی، مدارس، ادارات دولتی و همزمان با برگزاری همایش در میدان قائم توزیع می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: در صورت برنده شدن حضور فرد در محل برگزاری همایش(مراسم قرعه کشی ) الزامی است.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.