آغاز بررسی اعتراضات داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش کرمان

خبرگزاری ایسنا سه شنبه 01 آبان 1403 - 08:51
رئیس اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش استان کرمان از آغازبه‌کار کارگروه بررسی اعتراضات داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان خبر داد و گفت: اعتراضات تمامی داوطلبان در این کارگروه به صورت تخصصی بررسی می‌شود.

احمد فیروزی اول آبان ماه در اولین نشست توجیهی این کارگروه اظهار کرد: رسیدگی به اعتراضات داوطلبان به صورت موردی در کارگروه‌های تخصصی بررسی خواهد شد.

وی از بررسی اعتراضات داوطلبان به صورت اختصاصی در حوزه‌های آزمون استخدامی آموزگاری، آزمون استخدامی دبیری و آزمون استخدامی کیفیت‌بخشی خبر داد و افزود: پرونده معترضان به صورت دقیق توسط کارگروه مربوطه در راستای جلوگیری از تضییع حق افراد بررسی می‌شود.

فیروزی گفت: بر اساس آیین‌نامه اجرایی که وزارتخانه در اختیار استان قرار داده، به دواطلبان بر اساس مقررات تعریف شده و در چارچوب معین، فرصت رسیدگی به بررسی مغایرت‌های احتمالی احراز صلاحیت، داده شده و داوطلبان می‌توانند اعتراض خود را به ثبت رسانده و سپس این موارد(که در آیین‌نامه تعیین شده) مورد بررسی کمیته رسیدگی به اعتراضات قرار خواهد گرفت و در مرحله آخر در سطح وزارتخانه نیز تیم ارزیاب تخصصی تشکیل داده شده که پرونده‌های مورد بررسی در استانها را رسیدگی نهایی خواهد کرد.

دبیر کار گروه بررسی اعتراضات داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به بندها و تبصره‌های آیین‌نامه رسیدگی به اعتراضات، بر حساسیت امر  و اهمیت حقوق داوطلبان در زمینه استخدام تاکید و اظهار کرد: داوطلبان در سه حیطه عمومی، تخصصی و اختصاصی مورد ارزیابی واقع شده و این کمیته پاسخگوی اعتراضات قانونی در رفع ابهامات احتمالی خواهد بود.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.