دفاع رئیس‌جمهور از بودجه ۱۴۰۴: بر اساس تعهدات با مردم بودجه نوشتیم

فرارو سه شنبه 01 آبان 1403 - 08:51

رئیس‌جمهور تاکید که دولت چهاردهم، لایحه بودجه ۱۴۰۴ را براساس آشنایی با دغدغه‌های موجود و تعهداتی که به مردم داده شده، تهیه و تنظیم کرده است.

به گزارش ایسنا، مسعود پزشکیان با حضور در جلسه علنی امروز _سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ _ مجلس شورای اسلامی، قرار است بخش اول لایحه بودجه ۱۴۰۴ کل کشور را به مجلس شورای اسلامی ارائه کند.

دقایقی پیش سخنرانی رئیس جمهور در مجلس آغاز شد و بعد از پایان سخنرانی رئیس جمهور بخش اول لایحه بودجه ۱۴۰۴ کل کشور تقدیم هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی خواهد شد.

تشکر قالیباف از رئیس‌جمهور برای تقدیم به موقع لایحه بودجه به مجلس

رئیس مجلس شورای اسلامی از رئیس‌جمهور برای تقدیم لایحه بودجه ۱۴۰۴ در موعد قانونی تشکر کرد.

محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز مجلس ضمن خیرمقدم به رییس جمهور و هیات همراهش در مجلس به منظور ارایه لایحه بودجه ۱۴۰۴ گفت: طبق آیین نامه داخلی مجلس، دولت باید بخش اول لایحه بودجه سالیانه را در اول آبان تقدیم مجلس کند. از رییس جمهور تشکر می کنم که امروز در مجلس حضور پیدا کرد تا لایحه بودجه را در موعد قانونی تقدیم کند.

وی مجددا گفت: از آقای پزشکیان رییس جمهور و هیات دولت برای تقدیم بودجه در موعد قانونی تشکر می‌کنم.

این خبر تکمیل می‌شود

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.