این تراکتوری کتاب باز می‌کند! (عکس)

ورزش سه سه شنبه 01 آبان 1403 - 08:57
محمد نادری به دنبال ثبت یک عملکرد مثبت دیگر از خودش است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال تراکتور که باید دومین بازی خود در لیگ قهرمانان را مقابل روشن تاجیکستان برگزار کند امروز تبریز را به مقصد دوشنبه ترک کرد. شاگردان اسکوچیچ که بازی اول خود را پیروز از زمین حریف خارج شدند، حالا به دنبال دومین پیروزی خارج از خانه هستند.

یکی از بهترین بازیکنان تراکتور در بازی قبلی، محمد نادری بود. او در مصاف با الوکره درخشان ظاهر شد و روی دومین گل تیمش پاس گل داد تا حالا برای مصاف با نماینده تاجیکستان یکی از امیدهای اصلی اسکوچیچ باشد.

تصویری که رسانه رسمی تراکتور از این بازیکن منتشر کرده در نوع خود جالب است. او با کتابی که در دست دارد مسیر محوطه فرودگاه به سمت سالن انتظار را قدم می‌زند.

2098105

محمد نادری در فصل منتهی به جام جهانی قطعا یکی از برنامه‌هایش رسیدن به پیراهن تیم ملی است اما برای این کار رقبای سختی دارد و به همین دلیل باید در هر بازی بهتر از قبل خود را نشان دهد. حالا باید دید این ستاره به دور از حاشیه مقابل روشن تاجیکستان چه خواهد کرد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.