بار دگر یحیایی دیگر به دست قوم بنی‌اسرائیل به شهادت رسید

خبرگزاری مهر سه شنبه 01 آبان 1403 - 09:03
جمعیّت حامیان آزادی قدس شریف در بیانیه‌ای به مناسبت شهادت یحیی السّنوار اعلام کرد که بار دگر، یحیایی دیگر به دست قوم مُفسد و ملعون بنی‌اسرائیل به شهادت رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، جمعیّت حامیان آزادی قدس شریف در واکنش به شهادت یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس بیانیه‌ای صادر کرد که آن اعلام شده فردایی نه چندان دور، دست خدا از آستین جوانان سلحشور جبهه‌ مجاهدانِ مقاومت اسلامی بیرون خواهد آمد و با «انتقام سخت» خود، موجودیت اشغالگرانِ گوساله‌پرست اسرائیلی را از صحنه‌ روزگار، حذف و محو خواهد کرد.

مشروح متن این‌بیانیه به این ترتیب است؛

بِسمِ اللهِ قاصِمِ الجَبّارینَ و مُبیر الظّالِمینَ

بار دگر، یحیایی دیگر به دست قوم مُفسد و ملعون بنی‌اسرائیل به شهادت رسید. حدود دو هزار سال پیش از این، بنی‌اسرائیل حضرت یحیی بن زکریا علیه‌السّلام، این پیامبر عزیز و محبوب خدا را صِرفاً به دلیل نهی از منکر و ایستادگی در برابر فسادگری و اعمال نامشروعِ این قوم تبهکار، سَر بریدند و به شهادت رساندند.

و امروز فرمانده‌ی قهرمان و سردارِ سلحشورِ جبهه‌ی مقاومت فلسطین، یحیی سنوار به جُرم دفاع از عزّت، شرافت و کرامت انسانی و پایداری در برابر تهاجم وحشیانه‌ی اشغالگران سفاک یهودی و تروریست‌های خون‌آشام اسرائیلی، مظلومانه، امّا قهرمانانه به شهادت رسید.

دیروز خداوند قهار از بنی اسرائیل به گناهِ بزرگ سَر بریدن یحیی بن زکریا علیه السّلام، «انتقامِ سخت» گرفت. از آسمان بارانِ خون بارید و به فاصله ی کوتاهی، بُخت النصر، لانه ی عَفِن شان را ویران و آن چنان داغِ جاودانی بر این قوم نابکار نهاد که تا امروز، پس از گذشتِ حدود دو هزار سال، هم چنان بر دلِ سنگِ آن‌ها سنگینی می‌کند.

بگذار برنامه‌ریزان و سیاست‌گذارانِ شیطان‌پرست و فراماسون و تصمیم‌سازانِ یهودزاده و یهودزده و روسیاهِ حاکم بر آمریکا و اروپا، تمام قد در خدمت ماشین قتل‌عام و نسل‌کشی اسرائیل باشند و از هیچ حمایت و پشتیبانی در بروزِ این فاجعه‌ی بزرگ تاریخ دریغ نورزند.

بگذار امیران، دولتمداران و تصمیم‌سازان نابخرد، کج‌فهم و مرعوب بلادِ اسلامی، با بهانه‌های بنی‌اسرائیلی، مبنی بر پیش‌گیری از گسترشِ دامنه‌ی جنگ (!)، پالس‌های ضعف و ناتوانی به دشمن مخابره و ارسال کنند و تروریست‌های مهاجم و خون‌آشام اسرائیلی را در افزایش و گسترش جنایاتشان گستاخ‌تر و دستِ این قوم پلید و ملعون را در تداوم کشتار زنان، کودکان و جوانان مظلوم و نیز رهبران و فرماندهان بزرگ جبهه‌ی مقاومت اسلامی، بازتر بگذارند.

اما کیست نداند که در این عالم سُنَّتِ خدا جاری و ساری است و همه‌ی مُقَدّراتِ نظامِ هستی بر پایه‌ی حکمت‌های الهی رقم می‌خورد.

«خوش بُوَد گر مِحَکِ تجربه آید به میان/تا سِیَه روی شود هرکه در او غَش باشد»

کیست نداند که وعده‌ی الهی تغییرناپذیر است و فردایی نه چندان دور، دست خدا از آستین جوانان سلحشور جبهه‌ی مجاهدانِ مقاومت اسلامی بیرون خواهد آمد و با «انتقام سخت» خود، موجودیت اشغالگرانِ گوساله‌پرست اسرائیلی را از صفحه‌ی جغرافیای فلسطین پاک و از صحنه‌ی روزگار، حذف و محو خواهند کرد. بِعُون الله تعالی

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.