رئیس جمهور ویژگی‌های لایحه بودجه ۱۴۰۴ را تشریح کرد

صدا و سیما سه شنبه 01 آبان 1403 - 09:06
رئیس جمهور ویژگی‌های لایحه بودجه ۱۴۰۴ را تشریح کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، آقای پزشکیان در نشست علنی مجلس گفت: این بودجه در بخش اصلاحات اقتصادی نتیجه جلسات با کارشناسان اقتصادیست. لایجه بودجه سال ۱۴۰۴ بر اساس چند اصل تدوین شده  که شامل این موارد است؛ دقت در اجرای برنامه هفتم، تلاش شده به شرایط منطقه‌ای توجه شود و به تقویت بنیه دفاعی در بودجه توجه ویژه شود، توجه جدی به رشد اقتصادی و کاهش تورم، یکپارچگی و شفافیت نیز از ویژگی بودجه سال آینده است.

وی با اشاره به موضوع واقع بینی در اعداد و ارقام بودجه اظهار داشت: رقم‌های مطالبات گندمکاران، بازنشستگان و هدفمندی یارانه‌ها نیز بطور واقعی دیده شده است.

رئیس جمهور سپس لایحه بودجه را به مجلس تقدیم کرد.

در ادامه رئیس مجلس گفت: کمسیون تلفیق ۵ روز کاری فرصت دارد کلیات بودجه را بررسی کند و سه شنبه هفته آینده با حضور رییس جمهور کلیات لایحه بودجه در صحن علنی مجلس بررسی می‌شود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.