بارش برف برخی نقاط استان زنجان را فرا می گیرد

خبرگزاری مهر سه شنبه 01 آبان 1403 - 09:19
زنجان-مدیرکل هوشناسی استان زنجان، از بارش باران و برف در استان طی چند روز آینده خبر داد.

محمدرضا رحمان نیا در گفتگو با خبرنگار مهر، به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و بیان داشت: هم اکنون آسمان اغلب مناطق استان صاف تا قسمتی ابری بوده و از بعد از ظهر بر میزان پوشش ابرها افزوده می شود.

وی با بیان اینکه از امروز سامانه بارشی وارد استان زنجان می شد، گفت: بارش در ارتفاعات کوهستانی شاهد بارش برف خواهیم بودکه در این میان به شهروندان توصیه می شود از تردد در دامنه های کوهستانی خودداری کنند.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان، با بیان اینکه بارش باران روز چهارشنبه شدید خواهد بود، افزود: در این راستا هشدار هواشناسی رنگ زرد صادر شده است.

رحمان نیا از کاهش دمای هوای استان طی چند روز آینده خبر داد و تاکید کرد: حداقل دما در اغلب مناطق به کمتر از صفر درجه سانتی گراد می‌رسد.

وی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته زنجان به عنوان چهارمین مرکز استان سرد کشور ثبت شد و دمای فعلی شهر زنجان یک درجه سانتیگراد است که نسبت به روز گذشته هوا سردرتر شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.