قوامی: بهتر بود درباره تفاوت لایحه بودجه ۱۴۰۴ با بودجه سال‌های گذشته توضیح داده می‌شد

خبرگزاری ایسنا سه شنبه 01 آبان 1403 - 09:22
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: آقای پزشکیان باید توضیح می‌دادند، لایحه بودجه دولت چهاردهم چه تفاوتی با بودجه دولت‌های گذشته دارد؟

به گزارش ایسنا، هادی قوامی در جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس شورای اسلامی و پس از تقدیم لایحه بودجه ۱۴۰۴ از سوی رئیس جمهور در تذکری گفت: وقتی لایحه بودجه ارائه می‌شود باید احکام مورد نیاز و غیر بودجه‌ای نیز توضیح داده شود. بهتر بود رئیس جمهور محترم این مورد را اشاره می‌کرد.

نمایندده مردم اسفراین ادامه داد: همچنین توضیح داده نشد که درآمدهای مالیاتی از چه منابعی قرار است تامین شود؟ متاسفانه تراز عملیاتی ما همیشه منفی بوده است و آقای رییس‌جمهور باید توضیح می‌دادند این تراز چگونه قرار است رشد مثبت داشته باشد؟ چرا که این موارد به کسری پنهان بودجه کمک می‌کند.

قوامی در پایان یادآور شد: از سوی دیگر باید توضیح داده می‌شد، لایحه بودجه دولت چهاردهم چه تفاوتی با بودجه دولت‌های گذشته دارد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.