منزل سردار شهید عبد عبیات «بیت‌الشهدا» می‌شود

خبرگزاری ایسنا سه شنبه 01 آبان 1403 - 09:27
با تصمیم خانواده معزز سردار شهید عبد عبیات منزل این شهید گرانقدر در حمیدیه به «بیت‌الشهدا» و محلی برای گردآوری و نمایش آثار شهدا تبدیل می‌شود.

این تصمیم پس از بازدید سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی حمیدیه از منزل سردار شهید جاویدالاثر عبد عبیات در شهر حمیدیه و گفت‌وگو با علی عبیات، برادر شهید عبد عبیات و خانواده او گرفته شد.

به گزارش ایسنا، علاقه‌مندان می‌توانند ضمن بازدید از این منزل که متبرک به قدوم مبارک بسیاری از شهداست برنامه‌های معنوی و حماسی در آن اجرا کنند.

پیش از این نیز در چند شهر دیگر استان عده‌ای از عاشقان شهدا به صورت خودجوش اقدام به تبدیل منازل‌شان به بیت‌الشهدا و محلی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کرده و علاقه‌مندان از این اماکن دیدن می‌کنند. 

سردار شهید جاویدالاثر عبد عبیات روز یکم مهر ۱۳۵۹ در منطقه عملیاتی چذابه و پاسگاه مرزی سوبله به همراه سه تن دیگر از فرماندهان سپاه حمیدیه جاویدالاثر می‌شوند و تا به امروز گمنامی ایشان ادامه دارد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.