سیستان وبلوچستان رتبه ششم جوجه ریزی مرغداری‌های کشور را کسب کرد

خبرگزاری مهر سه شنبه 01 آبان 1403 - 09:27
زاهدان_رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان وبلوچستان، گفت: میزان جوجه ریزی مرغداری های سیستان وبلوچستان در سطح کشور رتبه ششم را به این استان اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا دهمرده صبح امروز سه شنبه در نشست ویدئو کنفرانسی ستاد هماهنگی امنیت غذایی کشور گفت: با همت واحدهای مرغداری سیستان وبلوچستان در مهر ماه امسال، دو میلیون و ۵۷۸ هزار قطعه جوجه ریزی در سطح استان انجام شده که ۱۸ درصد نسبت به تعهد جوجه ریزی مهرماه رشد دارد.

وی ادامه داد: میزان تعهد جوجه ریزی واحدهای صنعتی پرورش مرغ گوشتی سیستان وبلوچستان در مهر ماه سال جاری، دو میلیون و ۲۰۰ هزار قطعه بوده است.

وی بیان کرد: خوشبختانه در مهرماه جاری، با تلاش واحدهای مرغداری، میزان جوجه ریزی به رقم دو میلیون و ۵۷۸ هزار قطعه رسیده که با این میزان جوجه ریزی، سیستان و بلوچستان رتبه ششمی جوجه ریزی در بین استان‌های کشور را کسب کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.