انسداد ۱۱ چاه غیرمجاز در زنجان

خبرگزاری ایسنا سه شنبه 01 آبان 1403 - 09:29
مدیر امور منابع آب زنجان از انسداد ۱۱ حلقه چاه غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

مجتبی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: این امور در راستای اجرای قانون توزیع عادلانه آب، برخورد با متخلفان در این حوزه را در دستور کار خود قرار داده و برابر قانون با هر گونه حفاری و بهره‌برداری غیر مجاز در دشت‌های استان به طور جدی برخورد می‌کند.

وی تصریح کرد: طی هفته گذشته با همکاری گروه‌های گشت و بازرسی و  پس از اخذ دستورات قضایی در جهت صیانت از منابع آبی ۱۱ حلقه چاه که به طور غیر قانونی در روستای چورزق حفر شده بودند پس طی مراحل قانونی و با دستور مقام قضایی مسدود شدند.

مدیر امور منابع آب زنجان  افزود: این چاه‌ها با عمق میانگین ۱۱ متر و دبی نیم لیتر بر ثانیه با تخلیه سالانه مجموع حدود شصت هزار متر مکعب در سال بودند که پر شدند.

کریمی تاکید کرد: مردم و اهالی روستا های شهرستان زنجان در صورت مشاهده هر گونه حفاری غیر مجاز با هدف حفاظت از منابع آبی که متعلق به خود آنها است موضوع را از طریق تلفن ۳۳۱۳۶۷۹۸ به امورمنابع آب زنجان گزارش دهند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.