۲۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن به اتمام رسید

مشرق نیوز سه شنبه 01 آبان 1403 - 09:37
سرپرست معاونت مسکن و ساختمان با اعلام این‌که پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نهضت ملی مسکن ۲۰ درصد است،گفت: ۲۰ هزار واحد از این طرح به اتمام رسیده است.

به گزارش مشرق، مسعود بیات‌منش با بیان این‌که در مسکن حمایتی مورد توجه دولت اولویت دهک‌های پایین و کارگران است، اظها رکرد: از زمان آغاز نهضت ملی مسکن، در بخش مسکن حمایتی حدود ۸۰۰ هزار واحد قرار دارد که ۲۰ هزار واحد به اتمام رسیده است.

وی با بیان این‌که قرارداد -تسهیلات- ۳۷۰ تا ۳۸۰ هزار واحد با بانک‌ها امضا شده و مابقی باید توسط بانک‌ها تأمین مالی شود، افزود:‌ میانگین پیشرفت این پروژه‌ها حدود ۲۰ درصد است و پروژه‌های عقد قرارداد شده (۳۸۰ هزار واحد) در دو سال اول دولت چهاردهم تکمیل و تحویل مردم می‌شود.

وی یادآور شد: از این ۸۰۰ هزار واحد، حدود ۴۰۰ هزار واحد در مراحل زمین و فونداسیون قرار دارد.

سرپرست معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با این وعده که ۸۰۰ هزار واحد تا پایان دولت چهاردهم تکمیل و تحویل مردم می‌شود، اضافه کرد:‌ حدود ۱۲۰ هزار واحد مسکن مهر از دولت‌های گذشته باقی‌مانده است که باید تکمیل و به مردم تحویل شود.

منبع: تسنیم

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.