گاستون سیرینو مهاجمی که موسیمانه می خواهد کیست؟

رکنا سه شنبه 01 آبان 1403 - 09:59
رکنا: رسانه فاپست اعلام کرده است موسیمانه به دنبال جذب وینگر جدیدی برای استقلال است.
گاستون سیرینو مهاجمی که موسیمانه می خواهد کیست؟

به گزارش رکنا ، با اعلام رسانه «فارپست» پیتسو موسیمانه سرمربی جدید استقلال، شرایط جذب گاستون سیرینو ، ستاره تیم کایزرسلاترن را مورد بررسی قرار داده است.

پیتسو موسیمانه پس از شکست تیم استقلال مقابل ذوب آهن در لیگ برتر کشورمان به عنوان سرمربی جدید آبی پوشان معرفی شد و حالا شاید با حضور در جمع آبی‌پوشان مهره‌های موردعلاقه‌اش را هم در اولین فرصت به این تیم اضافه کند

گاستون سیرینو

لیاندرو گاستون سیرینو رودریگز (متولد ۲۲ فوریه ۱۹۹۱) یک فوتبالیست حرفه‌ای اهل اروگوئه است که به عنوان وینگر برای کایزرسلاترن بازی می‌کند. 

حرفه

سیرینو بازیکن سابق آکادمی جوانان پنیارول است. در ژانویه ۲۰۱۷، او به باشگاه بولیویایی بولینوار پیوست.

سیرینو در ژانویه ۲۰۱۸ به باشگاه آفریقای جنوبی ماملودی سانداونز پیوست. در ۱۲ سپتامبر ۲۰۲۰، او گل پیروزی را در فینال جام ندبانک ۲۰۱۹-۲۰۲۰ مقابل بلومفونتین سلتیک به ثمر رساند. با اشاره به مرسدس-AMG، او با نام مستعار AMG در بین هواداران سانداونز شناخته می‌شود.

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.