«آموزش و پرورش»سنگ بنای رشد جامعه/ توجه به بخش بسطام ضرورت دارد

خبرگزاری مهر سه شنبه 01 آبان 1403 - 10:01
شاهرود- امام جمعه بسطام، آموزش و پرورش را سنگ بنای توسعه در هر جامعه دانست و گفت: از مسئولان تقاضا داریم نسبت به ضرورت های آموزش و پرورش بخش بسطام، توجه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی رضوی نسب صبح سه شنبه در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان در دفتر خود در بسطام، خواستار توجه ویژه به ظرفیت‌ها و استعدادهای این بخش در حوزه آموزش و پرورش شد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش سنگ بنای توسعه هر جامعه است، افزود: هر رشدی که بخواهیم در جامعه داشته باشیم، از بستر آموزش و پرورش خواهد گذشت و این اهمیت توجه به این حوزه را می‌رساند.

امام جمعه بسطام با بیان اینکه کار در آموزش و پرورش و حوزه تعلیم و تربیت، بسیار سنگین است، تاکید کرد: آموزش و پرورش مهمترین کارخانه انسان سازی است و لذا کار در آن هم ارزشمند و هم بسیار دشوار است.

رضوی نسب با بیان اینکه ایران مدیون آموزش و پرورش است، بیان کرد: هیچ زمینه‌ای وجود ندارد که در آن رشد کرده باشیم مانند اقتصاد، سیاست، پزشکی، علمی و… و در آن آموزش و پرورش دخیل نبوده باشد.

وی با بیان اینکه شکل‌گیری شخصیت هر فردی در جامعه امروز، به دورانی که در مدارس مشغول بوده، برمی‌گردد، افزود: بسیار مهم است که معلمان و مدیران ما در آموزش و پرورش تمام اهتمام خود را نسبت به رشد آینده سازان کشورمان به کار گیرند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.