جشنواره تئاتر استان سمنان در شاهرود برگزار می‌شود

خبرگزاری مهر سه شنبه 01 آبان 1403 - 10:09
سمنان- مدیرکل ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: جشنواره تئاتر استان در سال جاری از ۲۴ آبان‌ماه ۱۴۰۳به میزبانی شهرستان شاهرود برگزار می‌شود.

فرشید فلاح در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه جشنواره تئاتر استانی سمنان از ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۳ در شهرستان شاهرود آغاز به کار خواهد کرد، بیان کرد: این جشنواره مانند سال‌های قبل دو بخش برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه صحنه‌ای و خیابانی، بخش‌های این رویداد هستند، افزود: ۱۵ اثر صحنه‌ای و ۱۰ اثر خیابانی در مرحله اول جشنواره با هم به رقابت خواهند پرداخت.

مدیرکل ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه بعد از داوری مرحله اول، آثار منتخب به جشنواره نهایی راه خواهند یافت، گفت: نفرات برتر در رشته‌های مختلف معرفی و تقدیر خواهند شد.

فلاح بیان کرد: در پایان جشنواره، آثار برتر به جشنواره منطقه‌ای تئاتر کشوری اعزام خواهند شد تا با آثار منتخب دیگر استان‌ها به رقابت بپردازند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.