عملیات‌های امداد و نجات هلال‌احمر ایلام ۷۰ درصد افزایش یافت

خبرگزاری ایسنا سه شنبه 01 آبان 1403 - 10:11
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: نجاتگران این جمعیت در ۷ ماه گذشته به ۵۰۵ حادثه مختلف ورود کردند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۰ درصد افزایش داشته است.

«حمزه محمدی‌مقدم» در این خصوص به ایسنا اظهار کرد: نیروهای جمعیت هلال احمر استان ایلام در این ایام ۱۴۳ مورد حادثه جاده‌ای، ۱۲۵ مورد خدمات مناسبتی، ۸۷ مورد حادثه کوهستان، ۵۲ مورد مراجعه حضوری، ۴۴ مورد حوادث فوریت‌های پزشکی، ۳۲ مورد پشتیبانی آتش‌سوزی جنگل‌ها و مراتع،  ۱۸ مورد سیل و آبگرفتگی و ۴ مورد به حوادث کارگاهی و صنعتی امدادرسانی کردند.

وی افزود: در این حوادث ۶۸۴ نفر از مصدومین با استفاده از آمبولانس‌ها امدادی این جمعیت به مراکز درمانی انتقال و بقیه مصدومان به صورت سرپایی مداوا شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با بیان اینکه در جریان فعالیت‌های امدادی این جمعیت در ۷ ماه گذشته ۷۲۱ تیم عملیاتی در قالب ۵ هزار و ۴۳۰ نیروی عملیاتی در سطح استان به حوادث مختلف پاسخ داده‌اند، افزود: در این حوادث در مجموع ۵۰۰ خودروی امدادی مجهز به تجهیزات امداد و نجات به‌کارگیری شده است.

محمدی‌مقدم با بیان اینکه ۱۷ پایگاه ثابت و موقت در استان ایلام فعال بوده، افزود: در این مدت بیشترین عملیات امدادرسانی به حوادث در شهرستان مهران با ۱۶۶ حادثه، مرکز استان ۴۷ حادثه و شهرستان سیروان با ۴۲ حادثه بوده است.

وی بیان کرد: عملیات‌های امداد و نجات در ۷ ماه گذشته امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۰ درصد افزایش داشته است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خاطرنشان کرد: ندای امداد ۱۱۲ هلال احمر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است و نیروهای جمعیت هلال احمر استان ایلام در حوادث مختلف آماده امدادرسانی به هموطنان هستند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.