شهیده معصومه کرباسی مجاهدانه به شهادت رسید

خبرگزاری ایسنا سه شنبه 01 آبان 1403 - 10:11
مدیرکل صدا و سیمای فارس با اشاره به ویژگی‌های شهیده معصومه کرباسی تأکید کرد که این شهیده مجاهدانه زیست و به شهادت رسید.

امیر رئوف امروز، اول آبان‌ماه با حضور در منزل خانواده شهیده معصومه کرباسی که به همراه همسرش در لبنان توسط جنایتکاران صهیونیستی ترور شد، از مقام شامخ این بانوی شیرازی و همسرش تجلیل کرد.

وی با یادآوری جمله‌ای از شهید سپهبد قاسم سلیمانی مبنی بر اینکه کسی شهید می‌شود که شهیدانه زندگی کند، گفت: مطالعه در زندگی این شهیده نشان می‌دهد که او این‌گونه زیست و مجاهدانه به شهادت رسید.

رئوف با بیان اینکه شرورترین‌های دنیا این بانوی مکرمه و همسرش را ترور کردند، افزود: شهادت او ثابت کرد که هرکس به خداوند عشق بورزد خدا نیز به او عشق می‌ورزد و شهادت پاداش مجاهدت‌های او خواهد بود.

مدیرکل صدا و سیمای فارس تصریح کرد: شهیده کرباسی رهنمودهای امام و رهبری را به خوبی درک کرد و گام در این مسیر پرافتخار گذاشت.

حسین کرباسی، پدرشهیده معصومه کرباسی نیز در این دیدار گفت: شهیده کرباسی و همسرش از نخبه‌های علمی فعال بودند و در کنار هم برای هدف مشترک مبارزه کردند و به شهادت رسیدند.

به گزارش ایسنا، معصومه کرباسی بانوی شیرازی به همراه همسر لبنانی‌اش که هر دو از نخبگان علمی بودند چند روز پیش در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی در جونیه لبنان به فیض شهادت نایل آمدند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.