کار عجیب یک زوج قاتل ؛ ما بی‌گناهیم، پسرمان قاتل است | قتل مرد همسایه با ضربه‌های چاقو

همشهری آنلاین سه شنبه 01 آبان 1403 - 10:12
زوج میانسالی که به اتهام قتل مرد همسایه‌شان دستگیر شده بودند، در بازجویی‌ها پسرشان را عامل قتل معرفی و خود را بی‌گناه اعلام کردند.

به گزارش همشهری آنلاین، یکشنبه ۲۲ مهر امسال مرگ مشکوک مرد جوانی در فشافویه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش شد. وقتی تیم جنایی به محل حادثه رفت، مشخص شد مرد جوان در جریان درگیری با همسایه‌اش توسط یک زن و شوهر با ضربه‌های چاقو به قتل رسیده است.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت در نخستین گام، با انجام اقدام‌های اطلاعاتی، هویت افرادی را که در این درگیری بودند، شناسایی کردند و متوجه شدند زوج میانسال قصد فرار دارند. بنابراین تیم جنایی با سرنخ‌های به دست آمده، این زن و شوهر را در یک عملیات منسجم بازداشت کردند.

تحقیقات ابتدایی از آنها نشان می‌داد مقتول و متهمان به‌خاطر مسائل و مشکلات ساختمانی با یکدیگر درگیر شدند که زن ابتدا با آجر به مرد همسایه حمله کرده و سپس همسرش در ادامه با چاقو دست به این جنایت هولناک زده است.

اما در ادامه تحقیقات، این زن و شوهر مدعی شدند پسر ۲۳ ساله‌شان نیز در این درگیری حضور داشته و او باعث قتل مرد همسایه شده است. با این اطلاعات، تیم جنایی پسر جوان را در فشافویه و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کرد.

بدین ترتیب متهم در بازجویی‌ها به شرکت در این درگیری مرگبار اعتراف کرد، اما مدعی شد ضربه کشنده را او به همسایه‌اش نزده است. بنابراین تحقیقات بیشتر در این پرونده ادامه دارد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.