گل زدن به استقلال انگیزه‌ام را چند برابر کرد | می‌خواهم لژیونر شوم و به تیم ملی برسم

همشهری آنلاین سه شنبه 01 آبان 1403 - 10:14
لطیفی بعد از گلزنی به استقلال از اهدافش و رسیدن به تیم ملی و لژیونر شدن می‌گوید.

همشهری‌آنلاین - علی‌اصغر درویش

ذوب‌آهن با پیروزی ۳ بر صفر مقابل استقلال، خاص‌ترین این هفته لیگ برتر بوده و بازیکنان این تیم هم حسابی مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته‌اند. یکی از این بازیکنان امید لطفی است که یکی از گل‌های ذوب‌آهن را وارد دروازه استقلال کرد. او در خصوص بازی با آبی‌های پایتخت و شرایط این روزهای ذوب‌آهن و خودش بیشتر صحبت می‌کند.

*از برد ۳ بر صفر مقابل استقلال شروع کنیم.

خداروشکر می‌کنم که توانستیم بازی حساس با استقلال را ببریم و به ۳‌امتیاز مهم برسیم؛ امتیازاتی که به آن احتیاج داشیم. بازی کردن مقابل استقلال همیشه انگیزه‌های خودش را دارد و جدا از انگیزه، ما بعد از ۲هفته بد و ۲باخت غیرمنتظره نیاز داشتیم تا خودمان را به جدول و لیگ برگردانیم.

*تصور چنین نتیجه‌ای را قبل از بازی داشتید؟

ببینید ما آمده بودیم که استقلال را ببریم چون این توانایی را در خودمان می‌دیدیم ولی اینکه با این نتیجه برنده شویم شاید کسی تصورش را نمی‌کرد. درکل برای ما بردن این بازی مهم بود.

*گل زدن به استقلال چه حسی داشت؟

خداروشکر برای تیمم مثمرثمر شدم و توانستم جواب اعتماد سرمربی و کادر فنی را با این گل بدهم. گل زدن به تیم بزرگ استقلال وحتی تیم های بزرگ ایران آرزوی هر بازیکنی هست و خداروشکر من هم ‌توانستم به این مهم دست پیدا کنم. این اولین گل من به استقلال بوده و حس‌وحال فوق‌العاده خاصی برای من داشت و انگیزه‌های من را برای ادامه لیگ وحتی فوتبالم چند برابر کرد.

*ذوب امسال از تیم‌های بزرگ امتیاز می‌گیرد اما در بازی‌های دیگر خیلی راحت امتیاز از دست می‌دهد. در این خصوص صحبت می‌کنی؟

قطعا باید سخت‌گیری خودمان مقابل تمام تیم‌ها را بیشتر کنیم. این یک‌نکته منفی برای ما است و باید آن را برطرف کنیم. ما باید بتوانیم مقابل تمام تیم‌ها ۳امتیاز را بگیرم.

*با این اوصاف چه جایگاهی را برای ذوب‌آهن در پایان فصل پیش‌بینی می‌کنی؟

ما فصل قبل پنجم شدیم و قطعا امسال هم به دنبال این هستیم که رتبه فصل پیش را بهتر کنیم و مثل همیشه بین ۵تیم برتر ایران باشیم.

*کدام تیم را مدعی اصلی قهرمانی در لیگ می‌دانی؟

تیم‌های پرسپولیس، تراکتور وسپاهان را مثل همیشه مدعی می‌بینم و حتی تیم استقلال هم می‌تواند مدعی باشد. من تیم ملوان را هم خوب می‌بینم ولی به شرط آنکه این روندی که دارند را حفظ کنند.

*پست اصلی‌ات کجاست؟ قول می‌دهی باز هم برای ذوب‌آهن گلزنی کنی؟

پست من سنت فوروارد است و قطعا کار اصلی من گلزنی است. تمام تلاش خودم را می‌کنم تا این روند خوب را حفظ کرده و بیشتر هم گلزنی کنم تا بتوانم برای تیم خودم تاثیرگذار باشم.

*هدف امید لطیفی برای این فصل چیست؟

هدف من این است که بازی به بازی بتوانم برای ذوب‌آهن موثر باشم و بازی به بازی گلزنی کنم و گل‌های بیشتری بزنم و از روز قبل خودم بهتر باشم. بماند که آرزوی همه بازیکنان، بازی کردن برای تیم ملی کشورمان و لژیونر شدن است و من هم از این قاعده مستثنی نیستم.

*پس به حضور در تیم ملی امیدواری؟

قطعا و بدون شک امید دارم چون به خودم وتوانایی‌هایم اعتماد و باور کامل دارم و برای رسیدن به این مهم همه تلاشم را خواهم کرد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.