توزیع گوشت تنظیم بازاری در بازار همدان متوقف نشده است

خبرگزاری ایسنا سه شنبه 01 آبان 1403 - 10:22
مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با تأکید براینکه توزیع گوشت تنظیم بازاری متوقف نشده است، گفت: از ابتدای خرداد امسال تا کنون بیش از ۲۵۰ تن گوشت قرمز گرم و ۸۵۰ تن گوشت منجمد در بازار استان توزیع شده است.

مرتضی ترکمان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه هفته گذشته ۳۸ تن گوشت گرم در بازار توزیع شده است، اظهارکرد:  در هفته جاری نیز ۲۰ تن گوشت گرم در بازار توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه  ۴۰ تا ۵۰ تن گوشت گوسفندی گرم و مابقی گوشت گوساله توزیع شده است، تصریح کرد: گوشت قرمز مرغ تنظیم بازاری در تمامی فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان و مباشرین بخش خصوصی عرضه می‌شود و توزیع این نوع گوشت متوقف نشده است.

ترکمان با اشاره به اینکه توزیع گوشت وارداتی همچنان ادامه دارد، یادآور شد: قیمت گوشت گوساله گرم وارداتی ۲۹۹ هزار تومان و گوساله منجمد ۳۱۵ هزار تومان بوده است.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان همدان از توزیع نزدیک به ۹۰۰ تن مرغ منجمد در بازار استان خبرداد و افزود: روزانه ۱۰ تا ۱۲ تن مرغ منجمد با قیمت ۶۵ هزار و ۵۰۰ تومان در بازار استان توزیع می‌‍شود.

وی با اشاره به توزیع شکر در بازار، اظهارکرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۲۵ هزار تن شکر در بازار همدان توزیع شده به‌طوریکه ۱۶ هزار تن شکر از طریق سامانه بازارگاه و ۱۰ هزار تن نیز خارج از شبکه بازارگاه توزیع شده است.

ترکمان با بیان اینکه هیچ مشکلی در تأمین و توزیع شکر وجود ندارد، افزود: در حال حاضر فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع شکر دارند به‌طوریکه به قدری میزان توزیع شکر زیاد بوده که عمده فروشان به قیمت ۴۰ هزار تومان و زیر قیمت مصوب توزیع می‌کنند.

این مقام مسئول با تأکید براینکه بیشتر مباشران شکر را زیر قیمت مصوب عرضه می‌کنند، بیان کرد: قیمت شکر فله مصرف‌کننده ۴۲ هزار و ۵۰۰ تومان و بسته بندی مصرف کننده ۴۹ هزار و ۵۰۰ تومان است.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان همدان ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون ۳۵۰ تن برنج هندی تنظیم بازاری در استان توزیع شده است.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.