رتبه نخست همدان در کاهش تلفات تصادفات درون شهری

خبرگزاری ایسنا سه شنبه 01 آبان 1403 - 10:26
رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان از رتبه نخست شهر همدان در کاهش تلفات تصادفات درون شهری در سطح کشور خبر داد و گفت: در شهریور ماه امسال به نسبت مدت مشابه سال گذشته تلفات و فوتی‌های تصادفات درون شهری همدان ۱۱ نفر کاهش داشته است.

مهدی حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: همدان در شهریور ماه امسال در سطح کشور رتبه نخست کاهش تلفات تصادفات درون شهری را کسب کرده است ضمن اینکه در مرداد ماه امسال نیز در این رابطه رتبه سوم را کسب کرد.

حیدری با بیان اینکه در بخش عمده این کاهش تلفات اقدامات پلیس و شهرداری و شورای اسلامی شهر همدان نقش موثری داشته است، تصریح کرد: در سال گذشته بیشتر بودجه عمرانی را شورای اسلامی شهر همدان به بحث ترافیک اختصاص داد که با اختصاص این میزان بودجه و اقدامات انجام شده در این حوزه شاهد نتایج مثبت هستیم.

وی گفت: در حوزه ترافیک در بحث کاهش تاخیر هنوز به نقطه خوبی با توجه به حجم خودروهای سطح شهر نرسیده‌ایم اما یکی از اهداف مهم ترافیک کاهش تلفات بوده که در این رابطه با توجه به نصب دوربین و نیز آرام‌سازی‌های انجام شده اقدامات خوبی صورت گرفته است.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.