دانش آموزان بسطامی مشکل ایاب و ذهاب دارند

خبرگزاری مهر سه شنبه 01 آبان 1403 - 10:57
شاهرود- بخشدار بسطام با بیان اینکه یکی از مشکلات دانش آموزان در این بخش ایاب و ذهاب به مدارس است، گفت: با توجه به پراکندگی موجود در این بخش نیاز است که مشکل سرویس مدارس حل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن گرزین صبح سه شنبه در شورای آموزش و پرورش بخش بسطام با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان به میزبانی آموزش و پرورش خواستار توجه بیشتر به مشکلات دانش آموزان بخش بسطام به خصوص ایاب و ذهاب شد.

وی با بیان اینکه پراکندگی در بخش بسطام و همچنین وسعت سبب شده تا دانش آموزان با مشکل تردد بین خانه و مدرسه روبرو شوند، افزود: نبود خودروی مناسب و بعد مسافت از دشواری‌های درس خواندن برای دانش آموزان در بخش بسطام است.

بخشدار بسطام با بیان اینکه یکی از مشکلات دانش آموزان در این بخش ایاب و ذهاب به مدارس است، گفت: با توجه به پراکندگی موجود در این بخش نیاز است که مشکل سرویس مدارس حل شود.

گرزین بیان کرد: امیدواریم اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان دست کم بخشی از اعتبارات مورد نیاز سرویس مدارس در بخش بسطام را تقبل کند تا بتوانیم مشکل دانش آموزان را حل کنیم.

وی در خاتمه ضمن اشاره به اهمیت آموزش و پرورش در جامعه افزود: مهم‌ترین دستاورد شورای آموزش و پرورش، تسریع و تسهیل برخی امورات این‌مجموعه و رفع چالش‌ها، موانع و مشکلات است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.