کارگاه شبیه ساز جوشکاری در البرز افتتاح شد

خبرگزاری مهر سه شنبه 01 آبان 1403 - 11:04
کرج- آئین افتتاح کارگاه شبیه ساز جوشکاری و تکمیل و توسعه کارگاه پرینترهای سه بعدی برای اولین بار در کشور در استان البرز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آئین افتتاح کارگاه شبیه ساز جوشکاری و تکمیل و توسعه کارگاه پرینترهای سه بعدی برای اولین بار در کشور صبح سه شنبه با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهید رهبری کرج برگزار شد.

با توجه به اینکه در آموزش جوشکاری، مربی و مهارت آموز در معرض تشعشعات، دود و فیوم حاصل از جوشکاری قرار دارند و هزینه‌های آموزش و خرید مواد اولیه بالاست، شبیه ساز و سیمیلاتور در زمینه مهارت آموزی مورد استفاده قرار می‌گیرد و این جذابیت را برای نسل جدید ایجاد می‌کند که در فضای بازی و امتیازآوری یک مهارت را بیاموزند.

کارگاه شبیه ساز جوشکاری در البرز افتتاح شد

کارگاه پرینترهای سه بعدی نیز که به فناوری‌های روز دنیا تجهیز شده‌اند، برای طراحی در صنعت مفید هستند. پرینترهای سه بعدی تکنولوژی فرایند ساخت افزایشی هستند که برای تولید قطعات نمونه اولیه، سفارشی سازی و … در صنایع خودروسازی، جواهرسازی، پزشکی، هواپیماسازی و… مورد استفاده قرار می‌گیرند.

کارگاه شبیه ساز جوشکاری در البرز افتتاح شد

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.