دبیرستان شبانه روزی دخترانه در سیب و سوران احداث می‌شود

خبرگزاری مهر سه شنبه 01 آبان 1403 - 11:06
زاهدان_ تفاهم‌نامه احداث دبیرستان دخترانه شبانه‌روزی در روستای رحمت‌آباد شهرستان سیب و سوران به امضا رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، احداث دبیرستان دخترانه شبانه‌روزی در روستای رحمت‌آباد شهرستان سیب و سوران صبح امروز سه شنبه در قالب تفاهم نامه‌ای که به امضا رسید، آغاز شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان در حاشیه مراسم امضا تفاهم نامه احداث این مدرسه، گفت: در راستای ارتقای سطح تحصیلات و بهبود شرایط آموزشی در مناطق محروم، تفاهم‌نامه‌ای به منظور احداث دبیرستان دخترانه شبانه‌روزی در روستای رحمت‌آباد شهرستان سیب و سوران بین اداره کل نوسازی مدارس استان و مدیرعامل مؤسسه فرهنگی و احسان به امضا رسید.

میثم لک زایی در جمع اصحاب رسانه، افزود: این پروژه با زیربنای ۵۱۰ متر مربع با هدف جذب حداکثری دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل و فراهم‌سازی فضایی مناسب برای ادامه تحصیل دختران در این منطقه دورافتاده پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: با توجه به نیاز مبرم به ارتقای دسترسی به آموزش در روستاهای سیستان و بلوچستان، این دبیرستان شبانه‌روزی به عنوان گامی مؤثر در راستای تقویت بنیان‌های آموزشی و فرهنگی منطقه مطرح می‌شود، همچنین این پروژه نه تنها به عنوان یک ساختمان آموزشی، بلکه به عنوان یک کانون امید و پیشرفت برای دختران جوان منطقه خواهد بود.

لک‌زایی خاطرنشان کرد: تأکید بر مشارکت‌های اجتماعی و فرهنگی در توسعه آموزش از دیگر نکات برجسته این تفاهم‌نامه است که نشان‌دهنده عزم جدی اداره کل نوسازی مدارس استان در زمینه کاهش نابرابری‌های آموزشی و اجتماعی در مناطق محروم است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.