شهردار تهران فعلا به شورای شهر نمی‌آید

صدا و سیما سه شنبه 01 آبان 1403 - 11:17

شهردار تهران آماده پاسخگویی به شورای شهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران پیش از آغاز جلسه شورای شهر درباره نتیجه سوال جعفر تشکری‌هاشمی و سوده نجفی دو عضو شورای شهر از شهردار تهران گفت:این سوالات تک تک مطرح خواهد شد، زمان آن مشخص نخواهد بود و این مدت ۱۰ روزه است و با اینکه شهردار آماده بود، اما به علل شرایط فعلی قرار شد تا زمان بدهیم و حضورشان به تعویق افتاد این کار فعلاً صورت نگیرد.

مهدی چمران در ادامه درباره مشکلاتی که کارخانه سیمان در خاوران ایجاد می‌کند، هم گفت: برای حل این معضل فیلتر گذاشتند که بتواند آلودگی را رفع کنند؛ منتهی اعلام شد که کافی نیست. 

رئیس شورای شهر تهران افزود: سازمان محیط زیست متولی اصلی موضوع است و اجازه قانونی ورود به این موضوع را دارند. 

مهدی چمران گفت: از سازمان محیط زیست خواستیم اگر این آلودگی وجود دارد، اقدام کنند و کار درست‌حسابی انجام دهند، شهرداری نیز اعتراض کرده و جریان را پیگیری می‌کند.

رئیس شورا در واکنش به سخنان یکی از نمایندگان تهران مبنی بر اینکه معضلات تهران به شهر ری سرریز شده است، هم گفت: مشکلات شهر ری چیزی نیست که الان به وجود آمده باشد، شهر ری، ابن بابویه و امامزاده عبدالله چند سال است که آنجا هستند و به چند صد سال قبل بر می‌گردد. 

مهدی چمران افزود: این‌ها مسائلی است که به مرور زمان به وجود آمده است. همچنین موضوع پسماند که به کهریزک می‌رود و با اعتراض هم کار پیش نمی‌رود؛ بنابراین باید فکر اساسی و درست کنیم تا مسائل حل بشود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پایان در خصوص آخرین وضع اتوبوس‌های چینی هم گفت: اتوبوس‌ها هنوز از بندرعباس بیرون نیامده و در آنجا قرار دارد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.