کشف ۴۰۰ کیلوگرم شیشه در شهرستان زاهدان

خبرگزاری مهر سه شنبه 01 آبان 1403 - 11:18
زاهدان_ دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان از کشف ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر از جمله شیشه در شهرستان زاهدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا ملاشاهی، صبح امروز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران، افزود: با اشراف اطلاعاتی و فنی یکی از ارگان‌های های مقابله‌ای مبارزه با مواد مخدر بر یکی از باندهای فعال در حوزه جاساز مواد مخدر در خودروهای ترانزیتی از مبدا شهرستان زاهدان به عمق کشور، کارگاهی از فعالیت این باند در خیابان فاضلی شهرستان زاهدان مورد شناسایی قرار گرفت و در هفته جاری، با اقدام عملیاتی صورت پذیرفته، مورد ضربه قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این اقدام، محموله‌ای به میزان ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل ۴۰۰ کیلوگرم ماده پرخطر شیشه و ۱۰۰ کیلوگرم ماده مخدر مرفین از قاچاقچیان کشف و یک دستگاه خودروی سنگین تریلی نیز توقیف شد.

وی اضافه کرد: دستگیری سرباند و سایر اعضا این باند، در دستور کار قرار دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.