پرداخت پنج میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در شهرستان بن

خبرگزاری ایسنا سه شنبه 01 آبان 1403 - 11:18
فرماندار بن با بیان اینکه در سال جاری پنج میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در این شهرستان پرداخت شد، گفت: پرونده‌های تشکیل شده به تعداد سهمیه به بانک معرفی شدند.

رضا علی‌بیگی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه در سال جاری پنج میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در شهرستان بن پرداخت شد، اظهار کرد: اغلب مشاغل خانگی در این شهرستان مربوط به هنرهای دستی مانند خاتم‌کاری و قالی‌بافی است.

وی ادامه داد: در بخش کشاورزی نیز پرورش دام سبک و گلخانه‌های خانگی و تولید گیاهان دارویی بیش‌ترین مشاغل خانگی و در بخش صنعت مربوط به خیاطی اعم از دوزنده لباس مبل، توپ‌دوز چرمی و ... است.

علی‌بیگی با بیان اینکه تسهیلات تبصره ۱۸ به تازگی ابلاغ شده است، خاطرنشان کرد: سال گذشته مبلغ ۲۳ میلیارد و ۴۹۱ میلیون تومان تسهیلات تبصره ۱۶ به ۲۰۹ نفر از متقاضیان پرداخت شد.

انتهای پیام.

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.