سارقان گوشواره‌ها و طلاجات کودکان را شناسايی کنيد

الف سه شنبه 01 آبان 1403 - 11:22
پليس آگاهی استان البرز با انتشار تصاوير بدون پوشش متهمان سرقت گوشوارهای کودکان برابر دستور مقام قضايی از شهروندان خواست چنانچه به اين شيوه از آنان سرقت شده برای شناسايی سارقان به پليس آگاهی استان مراجعه و يا با شماره ۱۱۰ و يا ۲۱۸۲۵۲۰۴ تماس حاصل نمايند.

به گزارش فارس از کرج، سردار حميد هداوند، فرمانده انتظامی استان البرز، در تشريح اين خبر گفت:در پی وقوع سرقت‌های متعدد گوشواره دختربچه های در حال بازی در مناطق مختلف کرج و استان های همجوار ، رسيدگی به موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: سارقان با يک دستگاه موتور سيکلت در کوچه‌های خلوتی که دختربچه ها در حال بازی بودند اقدام به سرقت گوشواره ها و طلاجات آنان می کردند که حتي در يک مورد گوش يکی از دختربچه ها به شدت دچار پارگی شده و در يک مرکز درماني تحت مداوا قرار می گيرد.

اين مقام ارشد انتظامی گفت: کارآگاهان پليس آگاهی استان با استفاده از تکنيک های نوين بررسی جرم و تطبيق چهره هاي رصد شده از دوربين هاي محل تردد اين دو متهم ، موفق به شناسايی هويت هر دو متهم سابقه دار شده و آنان را در يک عمليات غافلگيرانه در مخفيگاهشان دستگير کردند.

وی ادامه داد: متهمان تاکنون به ۲۰ فقره سرقت طلاجات دختربچه ها در مناطق مختلف شهرستان کرج و استان هاي همجوار اعتراف کرده اند و تحقيقات بر روی اين پرونده همچنان ادامه دارد.سردار هداوند بیان کرد: از شهروندان درخواست داريم مراقب کودکان خود باشند و آنان را در کوچه های خلوت به همراه زيورآلات تنها نگذارند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را در اسرع وقت با پليس 110 در ميان بگذارند.

فرمانده انتظامی استان در پايان گفت: پليس آگاهی استان البرز با انتشار تصاوير بدون پوشش متهمان سرقت گوشوارهای کودکان برابر دستور مقام قضايی از شهروندان خواست چنانچه به اين شيوه از آنان سرقت شده براي شناسايی سارقان به پليس آگاهی استان مراجعه و يا با شماره 110 و يا 21825204 تماس حاصل نمايند.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.