سرنخ‌هایی از سارق سابقه‌دار منجر به کشف ۱۷فقره سرقت کابل شد

خبرگزاری ایسنا سه شنبه 01 آبان 1403 - 11:23
به گفته فرمانده انتظامی استان سمنان وجود سرنخ‌هایی از حضور یک سارق سابقه‌دار منجر به بازداشت سارق و کشف ۱۷فقره سرقت در شاهرود شد.

سردار جلیل موقوفه‌ئی امروز (یکم آبان ماه) از دستگیری سارق کابل مخابرات و کشف ۱۷فقره سرقت در شاهرود خبر داد و اظهار کرد: درپی وقوع چند فقره سرقت کابل مخابراتی در شاهرود پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

وی با اشاره به تلاش های شبانه روزی و گشت زنی های هدفمند ماموران در این رابطه افزود: سرانجام پلیس تخصصی مبارزه با سرقت، در صحنه های سرقت سرنخ هایی از حضور سارق سابقه‌دار را کشف کردند. 

سردار موقوفه ئی از شناسایی و دستگیری متهم در مخفیگاهش طی عملیات پلیسی و غافلگیرانه خبر داد و گفت: سارق در تحقیقات فنی پلیس به ۱۷ فقره سرقت کابل مخابراتی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان با اعلام اینکه پلیس با بکارگیری تمام امکانات برای برقراری نظم و امنیت مجدانه تلاش می کنند خاطرنشان کرد: مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ آماده دریافت اخبار و اطلاعات مردم در خصوص شناسایی و برخورد با مجرمان است.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.