برگزاری فینال کراسفیت جزیره در کیش

خبرگزاری مهر سه شنبه 01 آبان 1403 - 11:29
مسابقات فینال کراسفیت از تاریخ ۱۸ دی ماه در جزیره کیش به مدت ۴ روز برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نهمین دوره فینال کراسفیت جزیره تحت عنوان آیلند گیمز زیر نظر انجمن کراس فیت ایران در فدراسیون وزنه‌برداری و مؤسسه ورزش و تفریحات سالم جزیره کیش به همراه کمیته کراس فیت جزیره کیش تحت مدیریت مهران کاشانی و هیات وزنه برداری کیش با ریاست امید نایبی با عنوان بزرگ‌ترین رویداد این رشته در کشور برگزار می‌شود.

مرتضی کاشانی مسئول کمیته ساحلی انجمن کراس فیت و مسئول برگزاری رقابت‌های کراس فیت فینال جزیره کیش درباره برگزاری این رقابت مهیج و پرطرفدار که هر ساله در کیش برگزار می‌شود، گفت: در نهمین دوره مسابقات فینال جزیره میزبان ۱۵۰ ورزشکار از سراسر کشور و همچنین ورزشکاران کشورهای همسایه خواهیم بود.

وی گفت: برنامه‌ریزی ما برای امسال به این صورت است که در تاریخ ۱۵ آبان ماه ثبت نام آغاز خواهد شد و ورزشکاران ۱۵ روز زمان دارند تا با ثبت نام در سامانه مسابقات آمادگی خودشان رو اعلام کنند. همچنین در تاریخ دوم آذر ماه تست‌های آنلاین فینال جزیره رونمایی خواهد ورزشکاران بعد از رؤیت تست‌ها یک هفته زمان دارند تا بهترین اجرای خودشان رو به نمایش بگذارند. بعد از داوری تمام تست‌ها نفرات برتر جواز حضور در فینال حضوری را در کیش پیدا خواهند کرد.

او همچنین توضیح داد: تعداد نفرات راه یافته در دسته حرفه‌ای انفرادی ۳۰ ورزشکار، دسته آماتوری انفرادی، ۵۰ ورزشکار، دسته مستر +۳۵ انفرادی، ۲۰ ورزشکار، دسته مستر +۴۰ انفرادی، ۱۰ ورزشکار، دسته مستر +۴۵ انفرادی، ۱۰ ورزشکار و دسته تیمی ۳ نفره، ۱۰ تیم برتر خواهد بود که وارد فینال حضوری در کیش خواهند شد.

کاشانی با بیان اینکه در نهمین سال میزبان شش دسته از گروهای سنی مختلف و تیمی، حرفه‌ای و آماتوری هستیم، خاطرنشان کرد: این مسابقات از تاریخ ۱۸ دی ماه در جزیره کیش به مدت ۴ روز برگزار خواهد شد و در مجموع ۴۰۰ میلیون تومان جوایز نقدی و تعداد زیادی جوایز نفیس به نفرات برتر اهدا خواهد شد.

رئیس کمیته کراس فیت کیش در پایان خاطرنشان کرد: جا دارد به عنوان عضو کوچکی از خانواده کراس فیت کشور از رئیس انجمن کراسفیت، تیم فنی و تیم داوری مسابقات که برای ورزش کشور تلاش شبانه روزی می‌کنند تا فضای رقابتی و دوستانه و شور ایجاد کنند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.