آپدیت اندروید 15 برخی از گوشی‌های پیکسل 6 را دچار مشکل می‌کند

دیجیاتو سه شنبه 01 آبان 1403 - 11:32
کاربران پیکسل 6 باید برای آپدیت به اندروید 15 فعلاً احتیاط کنند و آن را نصب نکنند. The post آپدیت اندروید 15 برخی از گوشی‌های پیکسل 6 را دچار مشکل می‌کند appeared first on دیجیاتو.

اگر هنوز پیکسل 6 گوگل دارید، یک خبر خوب یک خبر بد برایتان داریم؛ خبر خوب اینکه اندروید 15 برای این گوشی منتشر شده است و خبر بد اینکه ظاهراً این آپدیت برای پیکسل 6 مشکلاتی دارد.

به گزارش اندروید پلیس، بااینکه مدت زیادی از عرضه گوشی پیکسل 6 می‌گذرد، خوشبختانه آپدیت اندروید 15 در دسترس دارندگان این گوشی قرار گرفته است. اما ظاهراً این آپدیت در سری Pixel 6 مشکلاتی به وجود آورده ازجمله ایراد در فعال‌سازی Private Space و بریک‌ شدن دستگاه. تا الان چندین کاربر ردیت که سری پیکسل 6 دارند، وجود چنین مشکلی را تأیید کرده‌اند.

دلیل احتمالی بروز مشکل پس از نصب آپدیت اندروید 15 چیست؟

این کاربران گوشی‌های خود را مرده و کاملاً غیرقابل‌استفاده توصیف می‌کنند و روش‌های عیب‌یابی معمولی هیچ کمکی به آن‌ها نمی‌کند. اندروید پلیس حدس می‌زند این مشکل می‌تواند مربوط به پروفایل کاربر در پیکسل 6 باشد؛ زیرا Private Space اساساً پروفایل کاربری کاملاً جدیدی در گوشی ایجاد می‌کند. این اولین بار نیست که چنین اتفاقی می‌افتد، Pixel 6 سال گذشته نیز واکنش بدی به آپدیت اندروید 14 نشان داد.

اندروید 15

به‌طورکلی آپدیت‌های جدید گوشی‌ها ویژگی‌های مختلفی را در دسترس قرار می‌دهند اما باید به یاد داشت قبل از آپدیت سیستمی، بهتر است کاربر از گوشی خود نسخه پشتیبان تهیه کند؛ زیرا ممکن است آپدیت مشکلاتی داشته باشد.

البته همه کاربرانی که گوشی پیکسل 6 پرو دارند و آپدیت اندروید 15 نصب کردند، دچار مشکل نشده‌اند.

ویژگی Private Space از جدیدترین قابلیت‌های کاربردی است که در اندروید 15 وجود دارد و اطلاعات موجود در گوشی شما را از چشمان افراد کنجکاو پنهان می‌کند. به‌ نظر می‌رسد گوگل برای حل این مشکل، به‌زودی آپدیتی جزئی برای دارندگان Pixel 6 ارائه دهد. باید منتظر ماند و دید گوشی‌های دیگر نیز به مشکلات مشابهی در اندروید 15 دچار می‌شوند یا خیر.

منبع خبر "دیجیاتو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.