گردشگران موتورسوار اسپانیایی به زاهدان رسیدند

خبرگزاری مهر سه شنبه 01 آبان 1403 - 11:35
زاهدان_ مدیر کل میراث فرهنگی،گردشگری وصنایع دستی سیستان وبلوچستان،گفت: موتورسواران گردشگر اسپانیایی وارد پایتخت وحدت ایران اسلامی شدند.

محمد هادی طهرانی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، افزود: با همکاری سازمان یونسکو، ۱۶ موتورسوار اسپانیایی که به عنوان سفیران صلح و دوستی از اسپانیا حرکت کرده بودند، در ۳۰ مهرماه وارد زاهدان شدند و از بعضی نقاط گردشگری و تاریخی این شهر بازدید کردند، آنان بازدیدی از موزه منطقه‌ای جنوب شرق نیز داشتند و پس از اقامت یک روزه در زاهدان، از طریق مرز میرجاوه به کشور پاکستان در ادامه سفر خود، عزیمت کردند.

به گفته طهرانی مقدم، مسیر ۱۲ هزار کیلومتری سفر این گروه گردشگر از مبدأ شهر بارسلون اسپانیا شروع شده و تا کاتماندو در کشور نپال طی ۵۰ روز ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه این موتور سواران، این مسیر را به عنوان سفیران صلح و دوستی در حال طی کردن هستند، تصریح کرد: سیستان و بلوچستان نقاط گردش پذیر بسیاری هست که گردشگران از سراسر دنیا و به طرق مختلف برای دیدن آن در طول ایام مختلف سال، به این خطه پهناور سفر می‌کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.