سرمربی پرسپولیس خلاف نظر قلعه نویی عمل کرد!

خبرورزشی سه شنبه 01 آبان 1403 - 11:39
خوان کارلوس گاریدو سرمربی پرسپولیس، نظر متفاوتی نسبت به سرمربی تیم ملی داشت.

به گزارش خبرورزشی، پرسپولیس درحالی مقابل السد شکست خورد که سرخ پوشان چند بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشتند و بحران مصدومیت در این تیم حسابی دست گاریدو را خالی کرده است.

ایوب العملود آخرین مصدوم پرسپولیس بود که قبل از دیدار مقابل السد آسیب دید و نتوانست در این بازی به میدان برود. گاریدو دو انتخاب برای پر کردن جای خالی ایوب داشت. راه اول گذاشتن میلاد محمدی در سمت راست خط دفاعی بود. کاری که قلعه نویی در تیم ملی و در بازی مقابل قطر انجام داد و میلاد هم نمایش خوبی داشت.

انتخاب دوم هم این بود که فرشاد فرجی همچون بازی مقابل استقلال و آلومینیوم، در پست دفاع راست بازی کند و میلاد محمدی هم در پست تخصصی خود به کار گرفته شود. گاریدو اما برخلاف قلعه نویی تصمیم گرفت روش خودش را اجرا کند و ترجیح داد فرشاد فرجی را در سمت راست قرار دهد و میلاد و وحید در پست های تخصصی خودشان به میدان بروند.

هرچند فرجی هم در اواخر نیمه نخست مصدوم شد و جای خود را به سهیل صحرایی جوان داد و این بازیکن عملکرد بسیار خوبی در اولین بازی رسمی خود برای پرسپولیس به نمایش گذاشت.  

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.