آغاز فاز جدید عملیات اصلاح شبکه برق روستای تاریخی میمند

خبرآنلاین سه شنبه 01 آبان 1403 - 11:41
مدیر پایگاه جهانی روستای دستکند میمند شهربابک، از آغاز عملیات اجرایی فاز ششم اصلاح شبکه برق این روستای تاریخی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان، رضا ریاحیان گفت: بیش از ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی برای انجام عملیات اجرایی فاز ۶ اصلاح شبکه برق روستای جهانی دستکند میمند شهربابک جذب شده است.

مدیر پایگاه جهانی روستای میمند افزود: با انجام عملیات در این مرحله پیشرفت فیزیکی طرح اصلاح شبکه به ۸۵ درصد رسیده که شامل انتقال کابل برق به کانال‌های زیرزمینی برای مناسب سازی سیمای منظر این روستا است.

وی در ادامه بیان کرد: تاکنون در فازهای عملیاتی قبل، بیش از ۸۰ میلیارد ریال برای اصلاح شبکه برق روستای میمند هزینه شده است.

ریاحیان در پایان خاطرنشان کرد: روستای دستکند میمند در سال ۱۳۹۴ در فهرست آثار جهانی یونسکو با شاخص تعامل انسان و طبیعت به ثبت رسیده است، همچنین این روستا با دارا بودن تعدادی اقامتگاه بومگردی فعال و کارگاه و فروشگاه‌های صنایع‌دستی یکی از مقاصد گردشگران داخلی و خارجی به شمار می رود.

46

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.