ثبت نکردن موجودی انبار سنگ سیلیس باعث جریمه این واحد صنفی شد

خبرگزاری مهر سه شنبه 01 آبان 1403 - 11:44
همدان ـ رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ملایر از جریمه 337 میلیون ریالی برای واحد صنفی عرضه سنگ سیلیس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید کریمی در این خصوص اظهار کرد: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان ملایر به پرونده ثبت نکردن کالا در سامانه جامع انبارها مشمول قانون قاچاق کالا به میزان ۱۵۰ تن سنگ سیلیس به ارزش یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان ملایر افزود: شعبه با توجه به ارائه نشدن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز اعلام و متخلف را به پرداخت یک ۳۳۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی خاطرنشان کرد: جریمه ثبت نکردن موجودی انبارها در سامانه دولت در قانون مبارزه با قاچاق کالا برای متخلفان معادل یک چهارم ارزش کالا محاسبه می‌شود.

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان ملایر افزود: مأموران پلیس امنیت اقتصادی و بازرسان اداره صمت این محموله را در یک انبار کشف و گزارش تخلف آنها را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.