کشف ۶۹ سکه تقلبی در کرمان/ دستگیری متهمان

خبرگزاری ایسنا سه شنبه 01 آبان 1403 - 11:45
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری عاملان فروش ۶۹ سکه تقلبی در عملیات ضربتی ماموران کلانتری ۱۳ خبر داد.

سرهنگ مهدی پورامینایی امروز اول آبان ماه در جمع خبرنگاران گفت: ماموران کلانتری۱۳ در پی دریافت خبری مبنی بر توزیع و فروش یک تعداد سکه تقلبی در یکی از خیابان‌های شهر کرمان به سرعت راهی محل شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در این طلافروشی، دو کلاهبردار را هنگامی که قصد داشتند چندین سکه تقلبی را به این طلافروش بفروشند، دستگیر و با اقدامات میدانی ۶۹ سکه تقلبی را از داخل خودروی آنان کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به ادامه پی‌جویی‌های پلیس برای دستگیری دو همدست دیگر آن‌ها که ساکن یکی از استان‌های غربی کشور هستند، گفت: واکاوی‌های تخصصی برای شناسایی سایر کلاهبردای‌های این متهمان که درصدد دریافت ۳۵ میلیارد ریال در ازای این سکه‌های تقلبی از طلافروشی بودند، ادامه دارد.

وی تاکید کرد: از طلافروشان می‌خواهیم در خرید و فروش طلا دقت نظر لازم را داشته باشند و شهروندان هم از مکان‌های معتبر خرید کنند.

انتهای پیام 

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.